lördag 31 oktober 2009

Mer datorstrul

Vill ni se en sak???

ÅÅÅÅÅ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Bara att få tillbaka dom bokstäverna var väl värt fyra dagars datorfrånvarande tror jag. Jag lämnade in datorn för att dom skulle fixa windows 7 på den och det visade sig skulle bli ett större projekt än vi först kunnat ana. Det strulade för dom så inte förräns igår fick jag tillbaka den!!! Och då utan alla programmen så igår satt jag och uppdaterade en himla massa saker. Vilket också påminner mig om att många i mailinglistan kan ha försvunnit så har ni inte fått något uppdateringsmail idag så hojta så jag kan lägga till er igen!!!

I morgon smäller det. Det märks att alla varor inte kommit i butiken, lite tomt är det men vi kan inget göra åt det tyvärr. Vi hade för tre veckor sedan beställt en skylt som vi sa till dom att den måste vara här till öppningen den 1 november men igår hade dom inte ens påbörjat den och jag hade inte slutgodkänt något original så den lär väl inte komma. Fy fan vad sur jag är över det! Vi ligger ju inte utmed någon stor väg så skylten hade verklgien gjort sitt och det var ju lite basic att den skulle komma upp och dom har haft tre veckor på sig!!! Jag kommer inte vara glad när jag kommer dit på måndag kan jag meddela!!! Besviken blir man!!! Igår fick vi in det sista i butiken varjefall... eller ja nästan, det är lite saker kvar...


Lite av urvalet varjefall... det är bara hoppas att kunderna gillar det också! Men det är ju så svårt sånt där! Vad gillar folk, vad ska det kosta, hur många kommer, tankarna bara slängs runt i skallen!!!

I går fyllde Hoppsan och Geisha år!!! Tyvärr hann vi inte fira dom märkvärdigt. Vi får göra en gemensam födelsedagsfirande för dom och Daim senare helt enkelt. Jag tror iofs inte varken Hoppsan eller Geisha brydde sig, men tre år blev dom varjefall!!!

Idag återstår bara jobb. Förberedelser inför morgondagen in i det sista. Det verkar som vi ska ha tur med vädret varjefall! Hoppas att det torkar upp så vi kan ha parkering till alla också!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Lycka till med öppningen i morgon!!!!

Madde sa...

Vilka häftiga sparburkar....

Pia sa...

Himla skönt att du fått tillbaka prickarna över åäö Mycket lättare att läsa ;)

Pia sa...

Glömde ju... Gillar oxå sparburkarna jättemycket