tisdag 29 september 2009

Kvallsuppdatering

Utan bilder...

Under eftermiddagen beslot jag mig for att jag skulle sara pa vissa ston och fol. Framst Bumlan och Smiley och Aisha och Acriz. Det var malet. Men nu delade alla pa sig sa smidigt sa nu far folen, Hanniball och Dallas ga i en hage och stona i en annan. Det ar lite tidigt for vissa fol men dom ar mentalt redo for det. Redan igar hittade jag ett par hastar i ena anden av hagen och dom andra var totalt pa andra hallet... Och jag maste saga att det gick riktigt bra. Bada gangen har sin egen stora hobal att snaska pa sa det var inge skrik eller spring heller... skont.

Daim har blivit lite samre igen tyvarr. Hans dransar har runnit lite for mycket tycker jag och nar kliniken idag ringde och fragade hur det var med honom sa sa jag det. Vi beslot att han skulle komma in i morgon bitti for att spola det. Nu pa kvallen har han plotsligt fatt en Quasimodoknol pa ryggen igen sa nagot skit ar det juh. Tur som sagt att vi ska in imorgon... Det jobbiga ar ju att vi kommer in i mosquitosasongen nu sa jag tror att herr Daim far halla sig inne en del... Hoppas att det gar bra det har for det sitter sa javla dumt...

Nu har jag kollat pa NCIS och skall strax ga och sova!
Godnatt

1 kommentar:

Prickiga Pojkar sa...

aj va trist för daim..hoppas det läker ihop snabbt .Nu du är det frost och minusgrad på våra morgonpromenixar..brr