fredag 11 september 2009

Livstecken

Jo jo, vi lever och upplever saker sa jag hinner inte riktigt sitta framfor datorn som jag brukar. Men vi har det bra. Forutom att A/C'n har hemma har krashat sa nu far vi sitta och vanta pa en tekniker som ska komma och laga den... det ar verkligen superdalig luft har! Men tur nog sa kunde han komma innan helgen och det ar ju huvudsaken :)

Annars har vi varit pa Southfork Ranch... dar man spelade in utomhus scenerna till TV-serien Dallas. Vi hade tur att kom dit precis nar det skulle vara en rundvandring vilket var valdigt intressant faktiskt. Jag tog lite film men jag har inte hunnit redigera ihop det annu. Daniel tog lite bilder men dom har jag inte heller hunnit fa in pa datorn... men det kommer...

Sedan har vi ocksa varit och shoppat och varit pa Ripleys Belive it or not. Sa det har ar forsta dagen som vi ar hemma... i vantan pa en tekniker... idag blir en lugn och skon dag, ska fixa lite pa hemsidan och lite bilder och video.

Igar var vi en svang med Japp till veterinaren. Skulle ta hans prover for Rimadylen. Jag har ju senaste tiden sagt att det ar nagot med honom och varit lite orolig for njurarna, han har kissat i buren en gang och sa har jag markt att han har droppat lite sa det var med en klump i halsen jag akte dit. Kristaller, njursvikt, ja allt jag fantiserade om... men allt sag jattebra ut, han hade en mindre urinvagsinfektion som han far lite piller for. *puh* Jag var sa lattad hela dagen igar!!!

I morgon hotar dom med regn... ha ha ha. Ska bli valdigt intressant att se hur mycket regn vi far. Vi ska ivag pa Barrellracing imorgon och till en indianby pa sondag... hej och ha.

Kram pa er allesamman

1 kommentar:

Prickiga Pojkar sa...

va skönt att allt var fint med japp :) vill också åka o se dem dära ställena ! verkar härligt :)
Ha det gott vännen !