måndag 28 september 2009

Ny kamera

Jag har lange onskat mig en ny kamera. Den gamla insag vi var nastan sex ar nu vilket egentligen inte ar mycket men teknologin gar framat aven pa den fronten och idag snubblade vi over ett erbjudande som vi inte kunde motsta. Jag ar som ett barn pa julafton. For den som undrar blev det en Nikon D90. Och vilken skillnad pa fargerna!!! Den andra kameran gav ju bleka bilder i forhallande till den har. Eller sa ar det jag som ar knapp... Har nedan foljer en lite konstig bildserie, mest pa hastar men hall till godo....


Sugarsmile DW


Covergirl DW och Hoppsan

Den har valkomnar utanfor mitt hus... buuuuu


Dot Com DW

Dardanella

Sugarbum BW

Always Dallas DW

Covergirl DW

Charisma

En bukett mamma gjort till mitt kok

Aisha och Hanniball

Acriz DW

Acriz DW

1 kommentar:

Pia sa...

KUL!!!!! med ny kamera Fina bilder blev det :D Fast du måste fota de prickiga med ;)