tisdag 28 april 2009

Amaria DW

Jag har inte fått någon bild ännu från Sverige så det får ni leva utan men det blev ett brunt sto. För Er som har Facebook så kan ni gå in på Maria Berg och kolla i hennes fotoalbum som heter just "Amaria DW" så ser ni lite bilder där. Hon är som sagt mörkbrun eller brun med bläs. Mycket typisk Briar bläs skulle jag vilja säga - lite oregelbunden med en "droppe" på slutet. Jag tror att hon blir mörkbrun just pga mamma. Pappa Briar är ju skriven svettfux.


Fölet har fått namnet Amaria DW. Det skulle börja på A eftersom det är Aisha som är mormor och hela släkten börjar på A. Jag ville samtidigt hedra Maria för allt arbete och som ett litet tack för att vi får låna Royal och ta föl på henne! Så då blev det Amaria! DW står ju för Daimilus-Wichmann

fortsättning följer...

1 kommentar:

Prickiga Pojkar sa...

åh va vacker hon ska bli den lilla hästen..all lycka till och vilket fint namn hon fått :)

ledsen att jag inte hann med på msn ..ibland loggar jag in o tror jag ska hinna med..sorry..hoppas vi kan prats lite en annan dag :) stora kramar ! nospuss till dumlepojken !