onsdag 22 april 2009

Jaaaaaaaa


GeoTagged, [N32.63834, E96.03825]

Äntligen kan jag blogga från mobilen! Jag verkar ha hittat en app till telefonen som funkar! Dock vet jag ju inte hur resultatet ser ut än...
För andra dagen i rad har vi haft 30 grader och strålande sol! Det märks att kroppen inte är van till det än. Jag är lite lullig i skallen. Hoppsan och Crispy har förvandlats till innehundar på dagarna, det är först nu på kvällen som Hoppsan vill gå ut! Det är annars lite jobbigt med Co-Co i löp. Daim förstår inte varför ingen tar erbjudandet om hans tjänster som han ställer till förfogande!!!
Imorgon ska jag nog få ström i broderian så man kan börja jobba som man ska! Det blir mycket att göra i ordning!!!

Mammas valpar gick igenom besiktningen idag! En verkar vara såld och ska till North Carolina! Tänk, tiden går så fort, dom är 7 veckor nu!!!

Nej nu är det sängdags!
Kraaaaam

4 kommentarer:

Pia sa...

30!!!!! grader Uj uj lätt svittigt ;)

Anette o Nilla sa...

Vad härligt med sol och värme!!

Maria sa...

Uj va varmt!! Härligt... jag är lite avis faktiskt.. :) Och va fin bild... Gillar hans bruna nos massa..

Prickiga Pojkar sa...

åh vilken go bild..världens finaste kille !! låter härligt med värme det längtar man efter !!

kram på er !