tisdag 28 april 2009

Bild på Amaria DW


Bilderna är helt enkelt snodd från Marias Facebooksida... bara så ni vet... men här är hon varjefall Amaria DW. Jag tar tillbaka det där med att hon skulle bli mörkbrun... jag tror hon blir brun bara... Ville bara visa er en bild på underverket! Man kan tydligt se att hon är e: Briar på bläsen... den liknar lite Bumlans bläs...
Vi byter för övrigt webbadress i dagarna... www.daimilus.com istället för .se. Jag håller på att uppdatera sidan, den kommer se exakt likadan ut så det är bara adressen som ändras för att göra det enklare för amerikanarna...
Ha det gott!

6 kommentarer:

Karin sa...

Vilken sötnos! Grattis!!

Strega sa...

Vilken söööt! Grattis!

En högst ovetenskaplig men nyfiken fråga; Är hästar alltid magra när de är nyfödda?

Maria sa...

Ojoj.. hur ska jag komma ihåg att uppdatera bland länkarna nu då? Söt liten bebbe... gillar bläsen.. Hon blir nog jättefin som stor tror jag.. :)

Pia sa...

Ja se dessa bilderna var betydligt bättre ;) söt hon e jag hade nog kunnat börja våga mig fram till hästar om de behållit den storleken :D

Prickiga Pojkar sa...

en riktig sötnosa !!

Sophie sa...

Hejsan!
Grattis Cilla till din andra fölunge!!
Ett riktigt vackert föl får jag säga :) Gillar bläsen starkt och jag diggar hennes namn. Du är ju riktigt smart ;P
Du har fått 2 ston o jag två hingstar! Himla kul! Men du har lite fler föl kvar än mig!

PS: STREGA: Ja de allra flesta föl är magra när de föds DS: