torsdag 27 augusti 2009

En liten film

Kopte en ny liten videokamera igar... Flip heter den. Den verkar jattebra och latt. Enda nackdelen ar att den inte zoomar sa bra men till mitt andamal tror jag inte det gor nagot storre... Jag har varit ute och testat den och gjort en liten film av det... har ser ni ocksa bade Question och Billan som bada har det riktigt bra idag faktiskt. Question gar pa Rimadyl men ar valdigt pigg och ganska glad trots allt. Jag ar riktigt forvanad, hade forvantat mig varre... Min tumme har det ocksa ganska okej. Jag vaknade vid fem i morse och kunde inte somna om pga den men har sovit igen det har under eftermiddag. Den kommer laka riktigt bra tror jag. Det finns en till film pa Facebook for den som vill se, men sjalvklart har YouTube strulat hela eftermiddagen sa den har har jag inte kunnat lagga dar... hoppas dock att det har funkar...


Igar fick jag ett roligt brev i brevladan. Det var fran Helena som har Amber. Hon hade skickat en video fran tre tavlingar! Sa roligt att se! Jag ser fram emot att Amber kommer i vinter. Aven fast hon kanske ar lite liten till mig sa tror jag att det kan bli bra... man ska ju vara positiv...

Inga kommentarer: