fredag 21 augusti 2009

Hundliv del 1


Igår var hästarna inne för hovslagarn skulle komma här på morgonen. Då passade vi på att släppa ut alla hundar och gå ner till sjön. Mammas bernisar var absolut inga badkrukor... cockrarna var väl sisådär med. Jag skulle lagt in dom här bilderna igår men jag var så trött när jag satt framför datorn så jag nästan somnade. Bilder på när mina hundar var ute kommer...

I natt hade vi oväder här igen. Det small så fruktansvärt mycket så till och med Hoppsan kom upp i sängen och sökte närhet... hon kommer ALDRIG upp i sängen... det är nog första gången tror jag som hon kommer upp på det sättet, men då kan ni tänka er hur det small.

Idag skulle hovslagaren som sagt kommit men han hade blivit sparkad här på morgonen så det var bara att släppa ut hästarna igen. Dom tog dock ingen skada av att vara inne när det var sånt oväder. Stackars Hanniball och Dallas som fick vara ute men väggen mellan deras boxar är inte tillräckligt säker, båda har gjort sig illa en gång på dom så det var mer säkert för dom att vara ute... Vi ska åka till Ikea i eftermiddag men innan dess blir det lite brodyrer och annat smått och gott!

Inga kommentarer: