måndag 31 augusti 2009

Nya glasogon

Mamma och jag var idag ivag och hamtade mammas nya lasglasogon. Jag kunde ju inte halla mig utan var ju tvungen att borja prova nya glasogon... jag och mamma hade otroligt roligt! Nar mamma satte pa sig dom har brot jag ihop fullstandigt...

Jag sag val egentligen inte battre ut i dom har...


Men vi skrattade sa vi hade ont i magen! Tank vad glasogon kan gora med ens utseende egentligen...

Annars har jag broderat 28 kepsar. Sa trakigt. Vissa arbeten ar sa trakiga och det har var verkligen ett av dom. 16 av kepsarna skulle det bara sta WP pa och dom var trakiga innan och bordyren dom valt gjorde det inte direkt roligare heller men jobbet blev gjort och blir levererat i morgon :) Hoppas kunden blir glad varjefall...

3 kommentarer:

Prickiga Pojkar sa...

hihi ni är för härliga !!

Anette o Nilla sa...

Vad snygga ni blev båda två... =)
Men - det ska väl vara på modet med såna stora igen, Erika har en klasskompis som slaviskt anammar det senaste inom mode, och jag fick svälja skrattet när jag såg hennes stora, rosa glasögon...

emelie sa...

hihi!!