lördag 18 oktober 2008

Utmärkelse

Lördag morgon... väntar återigen på att det ska ljusna, fast idag verkar det gå lite fortare än igår. Jag har fått en utmärkelse av Strega:
Man får tacka så ödmjukast. Men med den så ingår att man ska skicka den vidare till sju bloggar och förklara varför. Det känns lite orättvist för det är så många jag skulle vilja ge den till... men...
  • Bazius - Kattis har en underbar humor och hennes blogg ger mig ofta ett gott skratt
  • Acke & Wilma - en trevlig blogg om två stycken roliga prickar...
  • Prickig.se - Dom här bilderna går inte av för hackor!
  • Olle & Alva-Stina - Charmigare hundar får man leta efter, och deras formuleringar är störtsköna!
  • Nilla - Hon har roligt där uppe i norr!
  • Eva - mycket trevlig blogg
  • Prickiga Pojkar - också väldigt vackra bilder... Daims flickvän bor där...

Länkarna till deras bloggar hittas till höger --->

Nu ska jag klä på mig och gå ut och leta efter en sko som Co-Co och Japp har dragit ut någonstans. Jag tror den ligger utomhus och då kommer det vara en kall sko :(

Jag tror att det kommer bli en rolig dag idag, så det blir nog en till blogg i kväll... så får ni vara lite nyfikna...

1 kommentar:

Anonym sa...

god morgon! härligt med en rolig dag framför sig !jag får nyfiket komma tillbaka o läsa om det ikväll ;)
Tackar för jättefina priset och ha en riktigt fin dag !