onsdag 29 oktober 2008

Framme i Terrell

Klockan är halv nio på morgonen här, sex timmar bakom er. Jag har massor att berätta men hinner inte göra det just nu. Ville bara rapportera att jag är framme och allt är bra. Bilder får nog vänta tills jag kommer hem för uppkoppligen här är så fruktansvärt långsam så ni anar inte. Här är problemen som vi hade 1995 - är det för många på internet går det trögt... vaddå stenålder? Vi ska få annan uppkoppling via satelit men inte den här veckan...
Så jag skriver nog mer ikväll när jag har mer tid!
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

jaa ! va kul med lite uppdaterat från terrell :)Hoppas ni har varmt o gott ..här är det frost o regnar o fryser på..så det får bli vinterdäck på :(

Anonym sa...

Nog trodde man att det skulle vara fart på internet "over there", ligger inte dom lååångt före oss i allt....
Ska bli jättekul att få se bilder sen. =)

Pia sa...

Skönt att resan gick bra Om det nu är segt internet så ta en massa kort ändå du kan alltid lägga ut dem sen ;) Idag var det att skrapa rutor här :( Skitkallt Hoppas du har det bättre

Anonym sa...

Jätteskönt att höra att resan har gått bra.

Ser fram emot att se bilderna.

Kramiz
Katarina

Anonym sa...

Skönt att resan gott bra.Kramar från oss