torsdag 18 juni 2009

Djur...

Dagen har bara gått med jobb jobb jobb och jobb. Det är iofs jätteskoj för broderian kommer igång mer och mer. Idag skulle vi göra fyra handdukar. Jag har dock inte laddat av dom från mobilen ännu. Inget speciellt heller i och för sig men vi fick bra betalt för dom och det var skoj!
Här på kvällen skulle jag fixa hundburarna när jag helt plötsligt får syn på detta:

Mitt ibland hästarna går två gäss!!!!
Hästarna bryr sig inte det minsta men jag bara gapar. Har varjefall vett att springa och hämta kameran...
Sugarsmile hälsar på sin polare... sedan återgår hon till gräsätandet...
Ibland är djur väldigt beundrandsvärda... dock fick jag återgå till verkligheten genom att vända mig om 90 grader och då såg jag istället det här:

DUMLE ÄR DYR I DRIFT!!!! Det går inte att ha något underlägg i hans bur. Den här jättefina filten fick han igår och nu är den ett minne blott... Det är tredje filten på två veckor han äter upp, och då har han varit utan i nästan 4 dagar... så nu får han inte någon ny mer än en fleecefilt utan stoppning...
Annars har den här dagen gått ruskigt fort! Det känns som jag gick upp för ett par timmar sedan, inte för 13 timmar sedan... nu ska jag gå över till mamma och äta omelett...

1 kommentar:

Saint Cox sa...

är det inte en anka`?