lördag 6 december 2008

Blandad kompott

Väderrapport:
Terrell: Sol, 17 grader, jättehärligt :)

Tack för omtankarna i gårdagens blogg. Strega, du har helt rätt... inget huvud - ingen skallebank. Idag är jag bättre men inte helt 100. Men men, skit samma jag står på benen varjefall :)

I går, innan jag blev riktigt dålig så juldekorerade jag och Daniela stallet

Det blev faktiskt väldigt fint tycker jag. Egentligen kanske lite onödigt för det är bara jag som är där nere, ja och Daniela också förståss men hon åker ju hem om en vecka *buhuuuu*. Men man vet aldrig, det kanske är någon som vill komma och titta på mina hästar någon dag och då är det lite mysigt med julpynt!

Samtidigt som jag var nere i stallet och fotade dekorationen tog jag en liten bild på hästarna... jag hade ingen bra kamera med mig så det blev ingen direkt bra bild heller. Men alla hästarna verkar stormtrivas här i USA. Dom är lugna och verkar bara ta livet med en klackspark :)

Daim vill också vara med på ett hörn i dagens blogg...

Hundarna har ju blivit en smärre turistattraktion på helgerna här. Vi bor ju precis bredvid en julgransodling. Dom har öppet fredag till söndag. Då tar dom sin traktor och en vagn och kör runt besökarna och bland annat kör dom ner förbi oss för att folk ska få titta på hundarna. Idag gick jag förbi ett fönster på ovanvåningen och då fick jag den här bilden på Hoppsan när hon ligger och väntar på nästa turistvändaSå sist men inte minst... VALPARNA. Dom växer och mår bra allesamman. Går långsamt upp i vikt allesamman. Molly är som sagt en väldigt duktig mamma som matar dom 4 och 4.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det är i stallet, och var ska det vara julfint om inte i ett stall...
Hoppsan kanske tänker tvärom, dom med julgransodlingen kör vändan förbi för att hundarna ska få se på människorna. ;)

Anonym sa...

kikar in och säger grattis till de 8 valparna...GRATTIS!!
Jättefina!!

Anonym sa...

Klart att hästarna också ska ha julfint! :)