lördag 13 december 2008

Daniela och Parad

Hej hej hej allesamman!



Dagens väderrapport: Växlande molnighet, halvmulet och ca 13 grader men blåst, nästan storm...



Det blev ingen blogg igår. Vi fick besök och sedan orkade jag inte skriva... Det var Jane och Marty som kom förbi med en liten farvältårta och lite presenter till Daniela. Hur gulligt som helst!

Tänk vilka omtänksamma människor! Jane och Marty bor nästan grannar med oss. Men tyvärr ska dom flytta här ifrån i Julhelgen men vi lär nog ha kontakt ändå...

I morse vart det tidigt. Klockan fem åkte vi iväg till Fort Worth Flygplats. Danielas plan gick klockan 8:25 till New York och det tar en timme att åka dit samt att man ska ju både hitta och vara där i god tid. Jag har fått SMS om att hon är framme i New York och den resan har gått bra. Nu har hon många timmar i New York, planet mot Amsterdam går inte förrän sent i eftermiddag. Förhoppningsvis får hon åka Businessclass eftersom hon har åkt som groom. Jag hoppas verkligen det!!!! Nästa rapport jag får från henne är nog inte förräns när hon är i Amsterdam.


Jag var tillbaka hemma redan klockan 8 vilket var ganska skönt. Jag och mamma åkte sedan in till Terrell och tittade på den årliga julparaden. Den var väldigt rolig. Den innehöll det mesta. Jag tog kort på ALLA ekipagen vilket blev över 300 bilder så det var nog ändå en 290 olika ekipage så här nedan är bara ett axplock. Men tyvärr var det inga prickar med, inga sanktisar eller cockrar med... det får vi göra något åt till nästa år tycker jag...

















4 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
fin parad!
du är duktig på att ta kort Cilla..
/kram nettan,Danne och katterna pip och murre.

Anonym sa...

Hej ni verkar ha det gott därnere. händer mycket och folk verkar ju jättetrevliga. Många kramar från oss.

Anonym sa...

Vad är det med amerikaner och deras förkärlek för parader? Historik? Dyker de upp i alla sammanhang? *nyfiken Strega, jaa*

Anonym sa...

så synd att jag missade det! det var ju jätte fina bilder! Hoppas att allt är bra med er! inga besked ännu om väskorna!