söndag 21 december 2008

Hipp Hipp Hurra

För lilla mej! Idag blir jag ett år äldre... 29... *30 års krisen närmar sig*


Klockan är bara kvart över åtta på morgonen ännu men dagens planer är att ställa sig i duschen, åka till kyrkan, äta lunch, hem och mocka stallet och i kväll ska jag och mamma till Applebees och äta middag. Jag ska ta kameran med mig och fota lite så ni får se imorgon :D


Ja ja, jag har fått två jättefina presenter av mamma. Dels en klockradio som jag kan sätta i min Iphone i :D Supersmart för så laddas den på natten så vaknar jag till musiken på morgonen... ljuvligt. Och så har jag fått ett make up set. Allt det jag hade slängde jag nästan för det var gammalt och trist så då önskade jag mig smink... och det fick jag om man så kan säga :D Så nu ska jag va fin resten av dagen!


Solen skiner här idag, det är jättefint väder MEN skitkallt. runt -3 grader och en isvind som iofs inte är hård men det gör ju det kallare! Så det är inte någon värme direkt. Hästarna har dubbla täcken på sig. Jag sätter dock in en bild som jag tog i förrgår när det var så varmt för den ser så mysig ut tycker jag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte grattis på din födelsedag.

catharina sa...

Hallo!
Grattis Cilla! Hoppas du får en trevlig och rolig födelsedag!
Kram

Anonym sa...

Hurra för bästaste cillan som finns !! *nospussar*
30 årskrisen kommer ..hihi..jag är 33 o liiider varje födelsedag..fast rätt ok ändå när man får så fina presenter som du ju :D Ha en toppen kväll !

Pia sa...

jamen hade du inte 30 årskalas i somras ??? Nåja grattis i alla fall igen i mina ögon e du bara en flicksnärta ;)

Anonym sa...

"Med blommor och med blader,
vi firar denna dagen.
Vi grattulerar våran Cilla idag!"
(Kommer inte ihåg hur den går så det kanske blev en specialare)
Jag försökte ringa hem till dig tidigare här idag men fick inte tag på dig! lite synd, hade varit kul att prata! Men än en gång. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Daniela och Madeleine

Anonym sa...

GRATTIS!!! (lite i efterskott, datorn slogs aldrig på igår...)

Kattis sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CILLA!!!!
Kram från Kattis

Anonym sa...

GRATTIS!

jag fyllde 31år nu i november..(hmmm ska det inte bli stora bokstäver när man har capslock på??) jag har små när capslock är lysande)

läste på texttv om storm i USA.
har ni märkt nåt??

Anonym sa...

Massvis med HURRA till dig Cilla!