tisdag 16 december 2008

Överlycklig

Jag är så glad så glad så glad





CRISPY ÄR DRÄKTIG!!!!!!



Idag har vi varit och gjort ultraljud och röntgen på henne och det visade tre eller fyra valpar där inne i magen på henne. Så otroligt glad jag är. Hon kommer att valpa strax efter nyår, sista inseminationsdag är 3/11 (tror jag) och hon lär valpa den 4:e för då ska vi på konsert i Dallas.
DANIELA: Mamma fick julklappen igår för hon behövdes bli uppmuntrad... hon blev jätteglad :)
Så nu ska det bli små vita valpar här också *JIPPIIIIEEE*


Hör att ni har jordskalv och grejor där hemma. Tur att man har flyttat därifrån då... Vi har tydligen också flera intressenter av Poppelhaga :) Tjoho, vilken bra dag det är idag!!!


Nu måste jag ut och fixa stallet, vi har det kallt och jävligt här men det får man ta!
Kram från en glad Cillerill

5 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbara nyheter !!!! så glad för din skull du har ju längtat så efter detta !! glädjeskuttar med dig !

Anonym sa...

hej!
ojojoj,här händer det grejer!
grattis!! nu kommer det bli full rulle(som vanligt med andra ord)
hoppas ni har det bra såhär dagarna innan jul,här i Göteborg är det kanon/kram nettan

GOD JUL!!!!

hahaha..fick ordet buste(bus-te?) som ordverifiering..hehe

Anonym sa...

Man får grattulera till TUSEN! Det syntes på henne.. eller ja, bara nästan! ;P Det var ju så svårt! Vad bra att hon blev glad för den. Det trodde jag nästan att hon skulle bli! Varför var hon nere? eller det ska ju inte jag lägga mig i! Hoppas att ni får en fortsatt lycklig framtid!

Anonym sa...

Vad kul med små prickvalpar på nya året!

Anonym sa...

Härligt med naturligt prickiga valpar framöver! :) :) :)