söndag 29 mars 2009

Bildbomb

Armen... oförändrad... inte skoj. Hade valparna ute idag och skulle ha med mig kameran och jag kan säga att den är tung när man inte kan lyfta högerarmen... men lite bilder blev det varjefall

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, Blev du rädd????

Näääääää

Bounty och Dumle har dragkamp

Dumle i en flygande trav. Lite av hältan fanns kvar idag men det är betydligt bättre!

Den som tror att Dumle har benägenhet till städning tror FEEEEEEEEEEL

Dumle spanar...

Hej! Visst är jag söt?



Pilutta dig pappa!

Kolla! Jag lyckades få Daim och barn på samma bild!!!! Det var inte lätt!

Snyggbild på Daim


Co-Co underhåller Dumle... eller är det tvärt om?

Faaaaarliga Co-Co...

Snälla Co-Co... är hon lite schitzofren?

Candy visar sin fina sida

Candy igen...

Just precis DÄR kliar det...

Hur söt på en skala får man vara undrar Bounty???

Mamma är i kyrkan och kommer väl snart hem. Jag ska ha kurs i eftermiddag, sista gången för denna omgången :) Sedan drar det väl igång i Juni igen eller nåt sånt kan jag tro. Det är ganska skönt att det är över för nu eftersom jag har så mycket annat på gång! Annars blir det nog bara en lugn och skön dag, måste vila den dumma armen...

Hä Dö!

10 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Heej! nu har hela familjen här beundrat dina underbara vovvar ! så härligt det ser ut med grön gräsmatta o busa på !
Dumle ser ut att ha växt massor !! o Daim är så snygg så man storknar av..o Bounty..jag undrar också hur söt får man bli??hon har nog rekordet i alla fall :D delat med dumle såklart ;)
nospussar till er !

Humlan sa...

Vilka undebara bilder. Det ser så härligt ut. Fullkomligt älskade bilden på Hoppsan och valpen så bra =)

Anonym sa...

stolen på bild 9 ser livsfarlig ut,snart har du en skadad hund till...

Cilla sa...

Hej Anonym!
Stolen ligger där i rent säkerhetssyfte. Det är ett hål under staketet som hundarna kan skada sig på betydligt mer än på en stor synlig stol. Stolen är skjuten under staketet för att täcka för hålet som kommer att bli igen gjutet i nästa vecka när staketkillarna kommer och sätter upp mer staket.
MVH
Cilla

Maria sa...

Men va fina bilder på jättefina hundar! :) Och lilla Bounty är verkligen jättesöt.. Hon ligger minst på 10 av 10.. :)

Strega sa...

Härliga bilder - och det ser så somrigt ut hos dig redan!

Moget med anonyma kommentarer...

Pia sa...

Ja verkligen moget att kommentera anonymt Hmmm
Sååå många superhärliga bilder och jag håller med de andra .... Bounty e verkligen supersöt Hoppas du blir bra snart KRAM

Anette o Nilla sa...

Sista bilden på Bounty - vilken liten goding, på en skala 1-10... 25 minst. ;)
Jätteroligt med så många bilder, vad härligt dom verkar ha det med stora ytor att busa runt på. :)

Marlen sa...

Så herlige hunder, söte hele gjengen spör du meg. Riktige sjarmtroll. Så måtte det jo komme en anonym kommentar, er det ett snev av misunnelse å antyde??? så voksent!!!! herlig med grönn plen, titter ut på min som er brun å så blöt, men vi venter, venter og venter på våren. Evige optimister vet du!!! håper du snart er frisk og i form. Klem fra Marlen ( å Bubbi henger seg med med en hilsen)

Daniela sa...

Jätte fina bilder! Det har du verkligen lyckats med!