torsdag 19 mars 2009

Japp kvar

Japp får vara kvar på sjukhuset...

Jag fick däremot åka och hälsa på honom och tog då denna lilla bild med mobilen... är han inte söt så säg. Han ville inte vrida huvudet så man såg ordentligt hur det ser ut men hela högersidan av hans huvud är tejpat så man ser inte örat alls... Han kommer inte få komma hem förräns på måndag eftersom vi har mycket hundar här och han behöver verkligen lugn och ro och för att underlätta både för mig och för Japp så får han stanna kvar. Han har en jättestor box han får bo i där han ligger nästan i centrum av vad som händer så han har det bra. Jag ska försöka åka och hälsa på honom imorgon med. Jag har dock fått bekräftat att huset faktiskt kommer imorgon *jippieeee* vilket gör att jag kanske inte hinner men jag ska göra mitt bästa!

HÄ DÖ

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att han är på bättringsvägen.

Anonym sa...

sötnosen ! skönt att han fått en box att återhämta sig i ..han är snart hemma o busar igen ska du se :)

Pia sa...

Ja det kan nog vara skönt för både honom och dig att få återhämta sig i lugn och ro

Anonym sa...

Liten plutt... han ser ledsen ut...

Daniela sa...

Ja, de hundboxarna var ju inte små direkt! Han trivs nog där! Givertvis saknar han ju dig! men det går nog ingen nöd på honom. Han får det bra där tills han vilat upp sig ordentligt! Grattis till huset!