måndag 20 juli 2009

lite bilder...om det går

Det verkar vara knas på linan idag... nu gör jag ett tredje försök att få upp en blogg...
Solbrännan gör faktiskt inte så ont idag. Värre är det med musklerna i axlarna! Efter att jag drog poolen till containern och sedan puttade av dryga tonnet hö från en bil så hälsar mina axlar att dom är klena! Men det finns inget en Excedirin inte kan ta... riktigt bra tabletter det där :)

Hästarna verkar vara jätteglada för sitt nya hö. I morse var det full fräs mot mig när dom såg att jag närmade mig höbalarna. Jag hade till och med med mig kameran för att kunna fota lite men det var inte så enkelt alla gånger...

Hanniball och Sugarbum

Dot Com DW... här ser ni också bullen under magen som skall opereras bort under hösten...

Dot Com DW

Visst är dom söta? Always Dallas DW och Covergirl DW

Acriz DW skimlar mer och mer! Hon kommer nog bli ganska häftig färg men jag tror hon blir fort vit...

Jag har gjort mig lite mer bekant med gräsklipparen idag... inte så mycket dock. Eftersom poolen försvann igår så tog jag och klippte rent utanför huset och ställde i ordning möblerna lite bättre så blev det så här:


Riktigt städat och snyggt faktiskt. Gillade min lilla vattenslangsupphängare också:

När jag ändå var i farten med kameran gick jag bort till broderian och tog kort på den nya A/C'n... innifrån ser den ut så här:



Och utifrån ser det ut så här:

Och jätteeffektiv är den :) Det var så svalt och skönt där inne idag så ni anar inte :) Nu behöver jag inte stressa för att få saker och ting gjorda innan klockan 11 på förmiddagen vilket är väldigt skönt!

Resten av dagen innebär att jag ska åka och posta ett brev till mamma med DHL, hem coh duscha och göra mig i ordning för att sedan åka in till Dallas. Först ska jag åka och lämna en check till sopföretaget och sedan ska jag på ett sådant networkingmöte igen. Egentligen är jag inte så jätte entusiastisk efter vad som hände i förra veckan men jag måste ge det ett försök. Man vet ju aldrig om det kan ge någon business... åker jag inte så gör det definitivt inte det. Men någon vidare lust har jag inte...

1 kommentar:

Prickiga Pojkar sa...

va skönt med sval luft i broderian :) o dina hästar är ju så fina.. :)Lycka till på mötet!