lördag 25 juli 2009

67,4%

Amber har varit och tävlat idag!!! Dagstorp var tävlingsplatsen och klassen LA:3. Och förra gången var det väl inte dundersuccé direkt men idag hade något hänt och hon slog till med 67,4%!!! När jag fick rapport senast så hade klassen inte slutat. Helena hade startat tidigt i klassen och det var runt 30 startande så det dröjer nog tills imorgon innan vi får något svar om placering i resultatlistan!!!

Bilden har ni sett förut men jag har ingen annan... men den är bra både på Helena och Amber.

Igårkväll ringde Kay och frågade om jag ville hålla henne sällskap på en liten biltur. Hon skulle hämta hundmat och till banken och visst. Jag hade varit hemma hela dagen och behövde rastas lite. Vi hade jättetrevligt, åt middag på Ci-Ci's Pizza. Hon bjöd som tack för att jag ska passa hennes hundar i helgen... Glömde allt om att jag inte ska äta på Ci-Ci's men blev påmind om det när jag kom hem. Jag kände hur magen började strula. Natten blev lugn som tur var men halv sex i morse fick jag göra närmare bekantskap med toan... som tur är så funkar min kropp så att så fort allt är ute så mår jag bra igen. Så efter två timmars helvete kände jag att det var över och då kunde jag gå och sova en timme till. Sedan var allt bra igen :) Ska nog ta det lite lugn med vad jag stoppar i mig idag dock...

Annars blir det nog en lugn dag...

1 kommentar:

Prickiga Pojkar sa...

Hej där ! ledsen att jag inte smsat under dagen men telefonen blev hemma. Lakritsflicka blev BIR valp med Hp o mkt fin kritik :) vi ska va superstolta :)
kram !