lördag 24 januari 2009

Award

Eftersom jag är så fruktansvärt glömsk så gör jag ett litet extra blogginlägg nu... Fick en utmärkelse av Pia som vi självklart blev väldigt glada för!

Och (som vanligt) så ska man skriva något... den här gången ska man skriva fem saker man är beroende av och så ska man dela med sig av awarden till fem personer...
Fem saker jag är beroende av... 1. Hundarna... 2. Hästarna 3. Min familj (mamma och mormor) 4. Mitt körkort (annars är mitt liv förstört) 5. Mina tekniska prylar, såsom datorn och mobilen...

Så ska man dela med sig av awarden då... alltid det svåraste
  1. Anders Erikssons löparblogg - jag fascineras av hur någon orkar träna som han gör... jag min slöfock...
  2. Albin - att följa en liten grabbs liv från början är jätteintressant. Petra skriver även på ett roligt sätt!
  3. Malin & Abbe - kul att läsa om Malins uppladdning inför att Abbe kommer...
  4. Dainela - En tjej som snart kommer rida OS, det tror jag varjefall!
  5. Wehoo - Gillar verkligen designen på den här sidan och bloggen :D Bilderna från Marstrand får mig att längta till barndommen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

vill bara komma med ett litet tips till allergihunden...

Köp ORIJEN om det finns där,det tillverkas i Canada,det är 70% och 0% spannmålprotein och 30% annat

jag köpte ORIEN till mina katter igår,de ÄLSKAR det!
till katter är det 75% protein
och 25% annat och 0% spannmål.

www.orijen.se

Anonym sa...

De känns bara så himla trist att jag fått de svart på vitt att jag är allergisk. Bara trott de var en lång förkylning då jag bodde tillfälligt hemma hos mamma en månad med hund. Men men, de är väll bara att lyssna på mamma doktor när nu provsvaren har kommit! De skär verkligen i hjärtat! Abbe som var så efterlängtad :´(

Anonym sa...

Jag bugar och tackar! Du är så underbart snäll! Tack för att du tror på mig för det är det inte många som gör! tack!