söndag 4 januari 2009

På en söndag...

Idag har jag fått massa mail :D Det är skoj... Dels så har jag fått mail från Maria som bor på Öland. Hon hade skickat massa fina bilder på Tellus och A Royal BW som bor där. Tellus äger vi ju fortfarande, men Maria har honom som sin egen och Royal har vi ju fått låna och ta föl på (betäckt med Briar). Hon skickade denna "kalla" bild

Så har jag även fått mail från Ann-Sofie som också har dallisvalpar efter Daim... En av dom valparna, Dumle, kommer ju att flytta hit om ett par månader... Lite lik pappa är han väl?Eftersom Ann-Sofie har slutat att blogga (morr) så lägger jag helt enkelt upp dom andra bilderna jag fick på Dumles syskon också här utan det minsta dåliga samvetet *fniss*

Så till våra egna valpar... Dom har fått namn men jag vet inte vem av dom som ska heta vad... vi börjar väl med damerna....
En av dom ska heta Daimilus Bounty Girl och en ska heta Daimilus Basket of Candy. Anledningen till att jag inte vet vem av dom som ska heta vad är att den som ska stanna ska nämligen heta Bounty... så dom får vänta med att få sina namn ett tag till... det får fortsätta bli T1 och T2 helt enkelt...
Samma sak på pojkarna... vet inte vem av dom som ska heta vad men namnen lär bli Daimilus Bisquit Boy och Daimilus Bubble Baloon.
Ikväll ska jag och mamma på konsert. Hon fick biljetter till Dancing With the Stars i kombinerad jul och födelsedagspresent (hon fyller 25 på fredag... ej att glömma!!!) och den ska vi in och kolla på. Det ska bli mycket intressant att trixa sig in i centrala Dallas och försöka hitta en parkeringsplats och ännu värre - trixa sig hem. Men det löser sig säkert på bästa sätt. Det ska varjefall bli väldigt roligt att uppleva det här! Jag hoppas att man får fota, men det är nog inte säkert...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jaa!!..alla godingar på samma gång :)
..nu kl 22 har vi 21 minus !! *vill med till dallas*

Anonym sa...

åh så fina!! alla 8! :)

Anonym sa...

Vilka fina namn! Gillar godistemat! Hopppas ni får trevligt ikväll!

Anonym sa...

Vad bra att du visar alla Daims valpar, kul att se även Evelyns små godisbitar. Dom är så fina allihop av Daims små.

Pia sa...

Hej
Vad roligt att se valpisbilder såå söta är dem Dagens Skåneväder -14 Jag fryyyyyser Kram