lördag 31 januari 2009

Utmaning

Okej... jag fick en utmaning av Pia... och jag tror inte någon hade förväntat sig det här. Det går ut på att man ska gå in i "mina bilder", ta den 6:e mappen och sedan den 6:e bilden och publicera den... till att börja med så var den 6:e mappen tom så den tog jag bort, och då vart det till att bilden ser ut så här:

Å vad i all världens namn är nu detta???? Jo, det är sidan 6 av vårt köpekontrakt (som består av totalt 12 sidor) på juridisk engelska som är inscannat för vidare e-postsändande... det var inte riktigt det som var tänkt med den här utmaningen tror jag, men jag fick mig ett gott skratt varjefall... som vanligt ska den ju då vidare.... Daniela visar sällan bilder i sin blogg så det är på tiden... sedan tycker jag Kattis kan få visa en bild, Albin är en så söt unge så han kan man inte få nog av att se bilder på, Eva kan också få utmaningen och slutligen Peppar och Pegi!

Valparna mår bättre, dom har fått behålla Crispymjölk så det ser okej ut igen :) Men det var lite jobbigt ett tag med tre spyendes valpar!!!

Nu ska jag traska vidare i dagens schema!

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen usch har valparna varit dåliga? Vilken tur att dom är på bättringsvägen. Utmaningen är gjord men jag fick den av Pia samtidigt som du fick av henne.. :) Ha en bra helg!

Anonym sa...

Härligt att valpisarna mår bättre :)

Pia sa...

Ha ha ha Det var nog den tradigaste bilden hittils i denna utmaningen ha haha

Anonym sa...

Ha, ha... bra bild!
Själv har vi i stort sett bara hundbilder i vår dator - jo, och Erka har massa basketbilder, får väl se vad hon får fram på sin utmaning...