fredag 23 januari 2009

Skype

För den som har skype och vill komma i kontakt med mig så har jag skypenamnet cilla.wichmann. Till och med min mormor har fått Skype. Smidigt nu när man bor utomlands...

Har upptäckt att lilla Daimilus Bisquit Boy får faktiskt ett blått öga. Han är jättesöt med det. Det är nu man får vara glad att man bor i USA, här är blåögda vovvar ju jättepoppis. Jag har inte annonserat dom så mycket ännu för jag vill se dom utvecklas lite till innan vilket jag är glad för nu :D

Annars har dagen varit ganska lugn hittills. Crispy väckte mig klockan 5 imorse för hon skulle ut och kissa. Vid halv sju ringde mamma och stämde av läget - resan gick bra och hon kom fram välbehållen till kylan. Det var varmt ute så mammas valpar fick komma ut redan klockan nio i morse :D. Jag fixade stallet i väntan på att Jain skulle ringa, hon skulle hjälpa mig med att fota valparna, men har fortfarande inte hört av sig. Skit samma. Åt lite lunch, fixade valplådorna och sitter här nu och väntar ltie på att tiden ska gå. Dallisvalparna somnade utanför valplådan så jag vill inte bära in dom när dom sover så gottigott. Men jag har planer på att alla ska komma in vid tre för jag vill åka och handla tänkte jag. Så det är mina planer för dagen... Det får bli en bildlös blogg idag för jag sitter vid mammas dator...

kram på er där hemma i kylan

4 kommentarer:

Anonym sa...

blått öga är ju ännu mera charm ..sicken sötis han kommer bli :) ha det gott vännen!

Pia sa...

Mmmm gillar oxå de blåögda

Anonym sa...

Jag gillar också blåögda, Cherié hade ett blått öga. Ha en trevlig helg.

Anonym sa...

Ja, vi kan ju inte säga annat än att Daimilus Bisquit Boy är en stor skönhet, vad annat kan han vara med ett blått öga. ;)