lördag 3 januari 2009

Bilder i mängder

Det känns kanske lite överdrivet när det blir två bloggar om dagen men ändå så händer det så pass mycket och jag får så rolig och bra respons på bloggen vilket gör det ännu roligare att uppdatera den...
Nu ska jag börja med att göra er riktigt avis:

I skuggan... behöver inte säga mer om den bilden eller???

Dallisarnas valplåda kom strax efter att jag hade bloggat här i förmiddags. Den vart helt perfekt!!!

Och så hade Terry som gjorde den bränt in:

Visst är det gulligt! Jag bara storknade när jag såg det!!! Även Crispy verkade gilla sin nya låda... först fick valparna krypa ner

Och sedan kom Crispy...Och när hon väl insett syftet med lådan blev hon jätteglad. Hon är mycket tryggare med den!!! Storleken är så super för hon kommer i och ur den utan problem men valparna kommer inte komma i och ur den lika enkelt :D

Cockrarna ska självklart få en egen låda dom med, den kommer i början av nästa vecka. Den här blev bara färdig först...

Cockrarna har för övrigt fått vara ute en lång stund i värmen idag!

Då fick även pappa Robbin hälsa på sina små mirakler...

Mamma och Texas hade en kelstund i skuggan...


Och jag fick en mysig stund med Geisha (kors i taket, bild på mig i bloggen...)Det var bilder från våran dag idag... nu kan ni inte säga att ni inte får se bilder härifrån varjefall *fniss*... nu är det snart dags att cockervalparna får komma in och få mat. Ni ligger säkert och sover gott där över atlanten nu... jag har halva dagen kvar :D

Kram så länge!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm - vi hade -11 i morse igen... och massor med snöflingor föll ner på e.m.
Och vilken fin valplåda hon fått, Crispy! :) NU vill vi snart veta vad de små ska heta! :)

Lotta sa...

Det kan aldrig bli för många bilder! :-) Vad fin låda Crispy och valparna fått. Avis på erat väder?!!! JAAAA!!! Jag hatar kyla och mörker... skulle lätt kunna bo i värme året om:-) Ha det bra! kram från ett kallt...brrr... Svedala!

Anonym sa...

hmmm avis på din temperatur...här är det -8grader nu kl 05.50 på morgonen.att jag är vaken nu beror på att jag ska åka till My Dog på svenska mässan...Texas är skitsnygg....
oj,va långt hår du har fått...
nej,nu måste jag skynda mig...
MYSBILDER!!!

Anonym sa...

Vad avis jag blir att ni har så varmt vi hade -13 grader här i morse. Vilken fin valplåda. Kramizar

Anonym sa...

Nog blir vi avis på temmperaturen alltid. Som kallast hade vi -17 igår. Brrr....
Vilka härliga mysbilder, både på Pia & Texas och dig & Geisha.

Pia sa...

här tänkte jag skriva att vi i Skåne har superkallt ,men så läser jag de andras kommentarer så jaag ska väl inte klaga - 6 har vi här Hade nog velt ha ett mellanting mellan er och vår temp ;) Fin låda det ser mysigt ut

Anonym sa...

vilka mysbilder ! jättefin bild på dig ! jag har 16 minusar..*snyft*