fredag 8 maj 2009

Facelift

Vad tycks? Jag hittade den här bakgrunden och tyckte att den var ypperst passande... jag har hästar och prickar...

Kan också meddela att jag känner mig jätteduktig. Jag ställde mig vid spisen och lagade middag trots att jag var kvalm och hade ont i huvudet och mådde ganska halvtaskigt. Men jag är glad att jag gjorde det. En köttbit med pastaälgar och lite champinioner blev det. Tillsammans med två värktabletter så började jag faktiskt må riktigt bra :). Huvudvärken försvann och kroppen började kännas piggare igen! Det är så skön känsla när män känner sig bättre!

Nu har valparna och dom vuxna hundarna varit ute och Cockrarna är ute på sin nattapissarunda. Sedan ska jag lägga mig och läsa lite i min bok. Läser just nu om Obama... kan ju försöka sätta sig in i politiken här litegrann varjefall. Jag har ju ingen TV och faktiskt tycker jag att det är ganska skönt. Jag klarar mig bra utan det. Jag får läst en del istället vilket jag inte direkt mår dåligt av heller :)

Ha det gott
Kram

3 kommentarer:

Eva sa...

Det blev jättefint. Hoppas ayy huvudvärken har släppt.
Ha det bra over there.

Röe Gård sa...

Passar ju perfekt. Synd bara att sidan tar sån tid att ladda. :) Hoppas du har det bra där borta. Albin hälsar! :)

Prickiga Pojkar sa...

jättefin bloggbakgrund :) hihi pastaälgar från ikea kanske ;)gott !
Ha en skön helg !