måndag 18 maj 2009

Fölbilder

Klockan är bara 11 på förmiddagen här så det har inte hänt så mycket ännu men jag tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på fölisarna som jag tog igår

Sugarsmile - eller Smiley som hon kallas har redan börjat fälla fölpälsen... Hon ser hemsk ut i ansiktet men det brukar dom ju göra. Hon har blivit en vildhäst nästan. Ska försöka ta tag i henne och vänja henne till grimma och grimskaft och allt sånt där... det blir ett roligt projekt... hm...
Acriz ligger och myser i solen. Hon liknar lite Halona BW som föddes 2006... hon var också fux med bred bläs och blev senare skimmel

Är man vacker så är man. Och vilket steg den här damen har... jag ska försöka ta mig i kragen och ta videokameran och gå ut och filma dom lite...


Covergirl tar sig kanon! Det märks inte att hon är fyra veckor för tidig faktiskt. Jo på höjden. Hon är ganska mycket mindre än dom andra fölisarna men jag oroar mig inte så mycket. Däremot är det en jätteskillnad på Charisma. När hon har haft hingstar har hon inte alls varit så beskyddande som nu. Jag får inte komma nära varken henne eller fölis. Men båda mår bra och Charisma har mjölk så det räcker verkar det som :) Det är huvudsaken.

Idag ska jag sätta mig coh filura på lite prototyper till boxgardiner som vi ska sy upp och sälja på hemsidan sedan i olika färger och former och allt vad det nu är... och i kväll ska jag iväg och sjunga på SWEA kören.

Ha det gott

1 kommentar:

Strega sa...

Sött! Sött! Sött! :)