torsdag 7 maj 2009

Inget nytt

Nu har snart återigen en ganska intetsägande dag passerat... en dag då jag verkliten aldrig var på topp. Vaknade, klev ur sängen och gick på toa. Öppnade dörren till vardagsrummet och möts av en bajsstank i hela huset. Tänker bara "oj, valparna måste ha bajsat mycket" men ack så fel jag hade... Lilla stackars Dumle hade haft diarré i HELA BUREN. Det är tur att man inte är känslig klockan sju på morgonen om man säger så!!! Städarbetet kunde börja!
När det var gjort hade klockan hunnit bli halv tio!!! Ja då hade alla hundar kommit ut och fått mat och jag hade tagit det lite lugnt och så... gick över till mamma och vi skulle bara åka en snabbis till Walmart... men det blev inte en snabbis... det blev en vända till Rockwall - det tar ca 20 minuter att åka dit hemifrån för att hitta en liten adapter till ena brodyrmaskinen men det verkar vara totalt omöjligt att få tag i här :( Men jag fick mig en webbcamera istället så nu kan jag synas också när jag chattar eller skype'ar... vem nu som vill se ett monster på datorn *haha*.

När jag kom hem och installerat den vart jag sååååååååå trött. Det var meningen att jag skulle gå på en ribboncutting klockan fyra men det bara gick inte. Halv fyra gick jag och la mig och sov. 2 timmar senare vaknar jag upp något piggare varejfall! Och det är där vi är just nu. Resten av dagen innebär bara att fixa hundar höger och vänster om och gå och lägga mig väldigt tidigt. I morgon ska jag nämligen vara på andra sidan Dallas klockan 8 på morgonen!!!! Det är ca 2-2,5 timmes körning i rusningstrafiken så jag måste åka hemifrån vid sex absolut senast. Och med alla hundar och allt vad det innebär så blir det uppstigning vid halv fem. Vad ska jag göra på andra sidan Dallas då? Jo jag har varit så fruktansvärt DUM att jag ställer upp som funktionär på en agilitytävling som dallisklubben ska ha... och jag får ju alltid dom jävla tidiga tiderna så jag har min funktionärstid mellan 8-11 imorgon. Men då har jag bidragit med mitt varjefall och ingen kan säga något om det...

Nu ska jag ta och ge valparna lite mat...!
Kram och adjö

Inga kommentarer: