söndag 16 november 2008

Fredag 15/11 - En mellandag

Första natten i huset var underbar. Jag trodde ju att hundarna skulle reagera på tåget som går förbi utanför men inte en enda reaktion har kommit :D Det märks verkligen på hundarna att dom var trötta och att dom inte hade ställt om tiden riktigt. Det var mycket ut och in under natten och dom var lite oroliga men vem hade förväntat sig annat? Mitt i allt märktes också att hundarna var väldigt glada för att vara framme.


Jag fick rapport från karantänen att hästarna hade det bra. Dom skulle idag flyttas från New York karantänen till CEM karantänen i Ohio. Det skulle också innebära att Hanniball var påväg hemåt för han skulle inte stanna i Ohio. Han är ju valack och behöver inte den sista karantändelen.

Dagen inleddes med att jag och Daniela åkte och köpte havre, spån och hö till Hanniball så att allt var klart när han skulle dyka upp. Man vet ju inte hur den chauffören kör så det kunde ju vara att han också kom tidigare än beräknat...
Mammas internet hade krashat så vi satt och väntade ganska länge på att en reparatör skulle komma och fixa det. Tyvärr var han inte färdig förrän klockan 14 och då åkte vi iväg och shoppade en sväng. När jag kom hem hade jag fått lite bilder från karantänen i Ohio...
Aisha

Charisma

Dallas

Dardanella

Inga kommentarer: