lördag 1 november 2008

Hemresan

Nu är jag som sagt hemma. Resan hem har gått ganska smidigt. Flög över Frankfurt. Fick inte sovit något och inte ätit heller men det berodde mest på att det var så mycket turbulens. Innan jag åkte från Dallas pratade jag med Helsingborgs Djursjukhus och Daim och Crispy har det bra men behöver stanna tills söndag (imorgon) för att det ska bli helt perfekt. Annars hade det gått bra.

Det var skönt att komma hem. Nu har jag uppdaterat bloggen som ni säkert märkt *ha ha* och ikväll ska vi åka och hämta hundarna. Dardanella har kommit hem från QRE idag också. I morgon åker Gunilla hem :( och hela gården sätts i karantän. Gunilla har tagit lite bilder medans jag har varit borta som jag tänkte visa här:
Daim och Crispy innan avfärd till Helsingborg

Texas i trädgården


Molly... som börjar bli rund och go nu... om en månad lite drygt är det valpning :D


Om en vecka lite drygt kan du inte sticka ut huvudet mellan slanorna längre Dallas...


Hanniball och Charisma i den leriga hagen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag varit o läst i kapp lite vad du haft för dig :) saknat din blog ! Hoppas du får ta en lång sovmorgon mellan allt fixande :)
fina bilder på vovvarna :)

Pia sa...

Nu har jag oxå läst alla dagar Fin prickbild :D Vilka biffar!!!! Sån får du inte på Måndag Hoppas du klarar dig med en fralla eller nåt Kram

Anonym sa...

Vad fin Texas är. =)