tisdag 10 februari 2009

Dunder och brak

Tänkte vara lite förutseende här... vi har fått varningar om åska och blixtar med tornadovarning i eftermiddag och fram till imorgon. Om mitt bloggande plötsligt upphör så är jag varken arg eller irriterad eller tänker sluta blogga, då har jag helt enkelt inte något internet. Här i USA har man nämligen inte varit så intelligenta som i Sverige där man har grävt ner alla kablar. Här hänger dom i luften som ett annat spindelnät vilket jag tycker är heltkonstigt just med tanke på alla stormar dom har här... men så är det varjefall. Och då kan ni ju själva räkna ut att det blir en del strömavbrott...

Däremot kan jag läsa min mail via mobilen så behöver ni få kontakt med mig så maila... det är nästan det som är lättast... men eftersom jag nu har skrivit detta inlägg så kommer troligtvis inte ens att komma en knall eller en regndroppe...

5 kommentarer:

Anna Karlsson Widmark sa...

Låter dramatiskt! Har du skyddsrum till dig och alla hundarna? =)

Pia sa...

Uj ja det låter inte kul.. här varnar de för en snöstorm som e på väg Vi får väl se om det stämmer kram

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att det blåser en del i Texas. det är ju så plant där! Jag gillar verkligen att läsa din blogg, den är alltid lika intressant varje gång. Tyvärr hinner jag inte alltid läsa den, men jag försöker så ofta som möjligt!

Anonym sa...

Oj håll dig inne då så du inte blåser bort i stormen.
Kram

Anonym sa...

Ojoj hoppas inte stormen kommer till er eller åtminstone inte blir så kraftig.. Ja visst är tage häftigt snygg? En sån ska jag ha... :)