onsdag 4 februari 2009

Enhandsblogg

Sitter och skriver denna blogg med en hand... nej, jag har inte skadat den andra utan där har lilla Bounty lagt sig och somnat... Hon är den skyggaste i kullen så jag tog upp henne en stund och hon verkade gilla det! Hennes syskon kan hälsas är ganska avis på henne. Just nu har dom lekstund i sin valplåda å det e full rulle!
Jag ska snart göra mej i ordning för att åka till Danska ambassaden MITT inne i Dallas. Jag gillar inte att köra bil där för det e så krångligt men jag har nog inget val... jag vet inte vart jag ska och har inte den blekaste aning om kommunala transportmedel här... jag bor på landet... ska försöka komma ihåg kameran så ni kan få se lite Dallasbilder i kväll/imorn.
Det va allt för nu, min högerarm börjar bli trött...
hörs!!!

Inga kommentarer: