söndag 8 februari 2009

Massor av bilder!!!

Jag fick mig en utmaning idag av mig själv. Dallisvalparna fick vara ute för första gången och kameran fick följa med. Det vart rejält med bilder tagna kan jag meddela. Och att försöka välja ut ett par var ju inte det lättaste!!! Men först får det bli lite icke hundbilder som jag vart nöjd med...

Jag gillade färgerna i den här bilden...


Julgranar någon???


Sedan när jag stod där och fotade vovvarna hörde jag ljudet av fåglar och jag vart riktigt glad och impad över att kameran hann med :)


Nu får vi nog övergå till lite vovvebilder... I osorterad ordning...
Japp springer runt med amerikanska fotbollen...

Hoppsan har gett upp

Daims tur att ta fotbollen

Daim beskådar sina barn... jag tror faktiskt att han är ganska stolt :)

Dom fyra charmtrollen


Idolbild på Daim...

En till idolbild på Daim...

Co-Co och Balloon hälsar på varandra...

Bildsköna Co-CoCo-Co med sin långa tunga...

Co-Co gillar också bollen...


Daimilus Bisquit Boy och Daimilus Basket Of Candy



Daimilus Basket Of Candy


Min lilla tös Daimilus Bounty Girl :)

Daimilus Bubble Baloon...

Baloon försöker flytta kudden...

Daimilus Alba - alias "Billan".

Och för den som undrar hur den lilla stackaren har så kan man väl säga okej. Hon haltar på höger fram men är ändå bättre än igår. Hon är öm i hela kroppen, men vem hade inte varit det? Hon har varit jätteduktig med att gå ut vilket överraskade mig mycket. Hon vill att man tar ut henne i koppel, när man väl är ute så ska det av och så ska man gå med henne lite grann. Hon vill inte bli lämnad ute. Men hon var ute nästan 45 minuter här på morgonen vilket är ganska länge för att vara henne i förväg och rörde sig hyfsat bra faktiskt. Så jag tycker ändå att det ser positivt ut. Såren är fina och förhållandesvis små. Så får hon vila ett par dagar på smärtstillande så kommer det här lösa sig jättebra :)

Så, nu har ni fått en liten dos av bilder från USA för idag varjefall!!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en rejäl dos med bilder - jättekul!! Va stora dallisvalparna har blivit - så söta.

Anonym sa...

åh vilka härliga bilder..vilket härligt ljus i dem !
Tänk co-co var bara liten bebis när jag såg henne ! så fin hon är !

Anonym sa...

gud va fin daim är!!

Anna Karlsson Widmark sa...

Vilka bilder, man blir ju alldels avis! =)

Humlan sa...

Så härligt och vilka fina bilder jag gillade det första med det stora trädet.... vackert.

Anonym sa...

Oj va fina bilder, den första var alldeles underbar.. Men inget är ju bättre en alla hundbilder, himla snygga vovvar måste jag säga.. Blev väldigt förtjust i både daim och japp.. Ja om man bortser från valparna då :)Jag vill krama valp!

Sarah sa...

vilken fin bild när co-co möter balloon! :)

skönt med både väder å plats så att alla småprickar kan vara ute, hihi.

Anonym sa...

Åhh så mysiga bilder :D man vill ju bara borra ner näsan i pälsarna på dom och kramas :D

Pia sa...

Co Co och Ballon bilden var ju bara sååå söt :D Många fina bilder Fortsätt så Cilla ;)

Anonym sa...

massor av fina bilder, men oj, vad jag gillade Co-Co och Balloon som hälsar på varandra genom staketet.

Anonym sa...

Valparna blir ju bara sötare å sötare för varje dag =)

Anna Karlsson Widmark sa...

Hördu, hur gör du för att få såna där tjusiga ramar runt bilderna? Kolla min blogg, ser så tomt och platt ut... =P

Anonym sa...

Åh, så roligt med lite bilder!! Vad kul att se att hundarna mår bra! Skulle man kunna få en bild på Dallas med. och se hur mycket hon har vuxit! Ha det så bra!