fredag 27 februari 2009

Daimilus Bubble Balloon

Ja, då var nästa pojke såld... jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Balloon kommer få komma till ett kanonhem på en hästgård utanför New Orleans i Louisiana. Det är ju jätteskönt att han får det bra och att han blir såld men på något sätt var man så inställd på att Balloon och Bounty också skulle stanna eftersom dom är dyrare än "vanligt" så man blir så förvånad när någon hör av sig och är seriöst intresserad. Jag ska arrangera med flygning för den lille grabben på måndag så får vi se när han kan åka :) Lillemannen...

7 kommentarer:

Anna Karlsson Widmark sa...

Kul för Balloon att han får komma till ett toppenhem, och att du fick honom såld när priset var så mycket högre. Men stackars du, förstår om det känns tungt. Kramis!

Pia sa...

Tufft jag hade aldrig kunnat ta valpar efter nån av mina för jag hade inte kunnat sälja en endaste ;) Hoppas nu att valpisen får det riktigt bra

Anonym sa...

Är det vanligt att man säljer valpar i USA utan att träffa valpköparna? (Och känns inte det konstigt isf?) Fast det är klart, man brukar ju kunna bilda sig en uppfattning även genom att lyssna mellan raderna också...
Hoppas att han får det bra, och du får väl uppdateringar av de nya ägarna?

Anonym sa...

jag förstår alla dina känslor såå väl !
Va skönt att han får sånt toppenhem..han är verkligen en riktigt stilig kille :)

Anonym sa...

Vad skönt att känna att han kommer till ett toppenhem. Men nog måste det vara svårt att skiljas från dom små.

Daniela sa...

Tur att han kommer att få ha det bra! var glad så Cilla. det tycker jag i alla fall! kramar på dig!

Anonym sa...

Va kul att han blev såld! Hoppas han får det bra men det får han säkert.. :)